Sunday, March 15, 2009

Catur Bestari


Setelah siangnya aku n d geng mengerah tulang empat kerat di library, inilah balasannya setelah matahari membenamkan wajahnya. CATUR BESTARI. Sudah lama rasanya kami meninggalkan permainan yg cukup menguji minda ini.. Haha.. Best3x (three time syndrome tue hehe).. Aku pun dah lupa cara2 permainanya.. walaupun nampaknya seperti senang, tetapi ianya cukup menguji minda berfikir 'outside the box'. Tp memandangkan semua pemainnya malam nie hebat-hebat belaka, maka aku kalah dan jatuh di tempat ke-3.. oklah tue.. utk pengetahuan semua pemain malam nie termasuk lar aku adalah merupakan pemain peringkat kebangsaan... jadi kami nie bukan calang-calang tau dalam permainan catur bestari nie.. wahahaha sempat angkat bakul sendiri tue.. Sesiapa yg kurang tau dalam permainan nie, carilah maklumat dia guna MR GOOGLE.. inilar pemain-pemain yg cukup hebat itu.. walaupun kalah peringkat kebangsaan.. hahaha Venue: My Bilik


Dari kiri : ADIK yg tak adik sgt, DAUS yg sah2 ko dah pakcik, AKU yg dah put on wieght OMG!!


Dari Kanan : Syapit d jaiho.. haha benda apa pun tak tau.. wakaka


m fikri


No comments:

Post a Comment