Wednesday, February 25, 2009

I'm back

Salam..

Dah lama rasanya tak buka blog nie.. hampir setahun rasanya.. dulu tahun 2007.. kini 2009 menjelma.. dah bulan dua pun.. tapi blog nie tak ada 'improvement' pun.. so aku rasa kini sudah tiba masanya untuk aku kembali mengaktifkan blog aku nie.. sekadar hanya untuk memeriahkan lagi blog-blog yang sudah wujud sekarang.. blog aku nie hanya lar sekadar blog untuk menyuarakan apa yang aku rasakan.. perjalanan hidup yang penuh liku dan ranjau.. apa salahnya kalau dikongsi bersama sebagai panduan untuk masa hadapan..

Sebenarnya aku bukan lar mahir bab-bab blog nie, tapi lately aku ada lihat blog member-member lama sekolah dulu.. so 'why not' aku aktifkan balik blog nie daripada aku tak buat apa pun.. terima kasih lar kepada member-member sekolah dulu.. Izzuddin Rocks!!! hehe Lama dah rasanya aku menyepikan diri dari budak-budak sekolah dulu.. bukan niat untuk menyepi.. bukan niat untuk 'bertapa'.. cuma keadaan tidak mengizinkan untuk kita bertemu dua muka.. maklumlah masing-masing 'buzy' dengan aktiviti masing-masing.. belajar.. tak ramai yang tercampak dekat UTM nie.. aku pun baru juga mengaktifkan diri dalam facebook.. dari situ lar jumpa member sekolah dulu.. rasa macam nak sgt jumpa.. tapi sorang jauh nun di perantauan.. sorang di utara malaysia, sorang di selatan.. perlu perancangan yang rapi kalau ingin berjumpa.. kenangan zaman sekolah tidak akan dilupakan.. bak kata orang dah belajar dekat u nie pun.. zaman sekolah tetap tidak dapat ditandingi.. zaman tue lar kita belajar segala aspek kehidupan.. baik buruk nya kita semuanya bermula di sana.. terpulanglar kepada individu.. mungkin ada yang memberntuk diri mereka di tempat pengajian selepas zaman sekolah.. tapi aku cukup bersyukur kerana izzuddin telah membentuk diri aku sebagai mana aku hari nie.. walaupaun tidak 'macam dulu' tapi aku masih tetap sama.. cuma fizikal jer yg berubah.. hehe

setakat nie jer lar hari nie.. memandangkan aku ada test esok.. nasib baik open book test.. kalau tak 'ko' lar aku.. hehe se bebudak coursemate aku.. selamat mengahdapi ujian.. cewahh.. macam final pulak ea.. apa-apa pu open book.. so RELAX guys..

out
salam

No comments:

Post a Comment